Warning: Declaration of App\Main\Model\Nieruchomosc::getDane($params) should be compatible with App\Main\Model\Artykul::getDane($params, $all = NULL) in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Nieruchomosc.php on line 5

Notice: Undefined variable: powiazane in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Nieruchomosc.php on line 144

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Nieruchomosc.php on line 144
Szósty przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości, stanowiącej działkę nr 128/17 o powierzchni 2.135 m<sup>2</sup>, położonej przy ulicy Geodezyjnej w Lubinie, obręb 24 gminy Międzyzdroje, dla której Sąd Rejonowy w Świnoujściu Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer SZ1W/00016830/7 | BIP - Urząd Gminy Cewice
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Cewice

Wyszukiwanie zaawansowane

Szósty przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości, stanowiącej działkę nr 128/17 o powierzchni 2.135 m2, położonej przy ulicy Geodezyjnej w Lubinie, obręb 24 gminy Międzyzdroje, dla której Sąd Rejonowy w Świnoujściu Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer SZ1W/00016830/7

Sprzedaż Nieruchomość niezabudowana

Przeznaczenie: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna


Cena wywoławcza

315 126,00 PLN
cena za metr 147,60 zł

Wadium

3 160,00 PLN
  • Powierzchnia: 2135 m2
  • Obręb: 24
  • Numer działki: 128/17
  • Księga wieczysta: SZ1W/00016830/7
  • Tryb przetargu: Przetarg ustny nieograniczony

Opis nieruchomości

Zgodnie z ewidencją gruntów i budynków prowadzoną przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, działka oznaczona jest symbolem użytku RVI - grunty orne VI klasy.

Na podstawie art. 1a ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1615) przepisów ustawy nie stosuje się do nieruchomości rolnych o powierzchni mniejszej niż 0,3 ha.

Działka oferowana do sprzedaży nie jest objęta obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Dla przedmiotowej nieruchomości została wydana Decyzja Nr5/18 owarunkach zabudowy zdnia 07.02.2018r. dla inwestycji polegającej na: budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.


Położenie nieruchomości


Ogłoszenie przetargu

Załącznik do zarządzenia Nr 18/GN/2021 Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 21 stycznia 2021 r.

BURMISTRZ MIĘDZYZDROJÓW OGŁASZA

szósty przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości, stanowiącej działkę nr 128/17 o powierzchni 2.135 m2, położonej przy ulicy Geodezyjnej w Lubinie, obręb 24 gminy Międzyzdroje, dla której Sąd Rejonowy w Świnoujściu Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer SZ1W/00016830/7.

Przetarg odbędzie się wdniu 4 marca 2021r. ogodzinie 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy ulicy Książąt Pomorskich 5.

CENA WYWOŁAWCZA wynosi 315.126,00 zł brutto i zawiera podatek VAT w stawce 23%.

O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych, tj. 3.160,00 zł (słownie: trzy tysiące sto sześćdziesiąt złotych).

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest:
1. Wpłacenie w terminie do dnia 25.02.2021 r. (włącznie) wadium w wysokości

32.000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych).

Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Urzędu Miejskiego ze wskazaniem w tytule przelewu numeru działki której dotyczy wpłacane wadium. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływów środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach prowadzony przez: PKO BANK POLSKI, nr rachunku: 44 1020 4795 0000 9702 0416 4349

2. Okazanie komisji przetargowej:

- w przypadku osób fizycznych - dowodów tożsamości (osoby fizyczne będące w związku małżeńskim, posiadające małżeńską wspólność majątkową zobowiązane są uczestniczyć w przetargu łącznie lub posiadać notarialne upoważnienie drugiego małżonka do reprezentowania go w przetargu),

- w przypadku pełnomocników – pełnomocnictwo do uczestnictwa w przetargu udzielonego w formie aktu notarialnego

- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegających wpisom do rejestrów - aktualnego wypisu z rejestru, właściwych pełnomocnictw oraz dowodów tożsamości osób reprezentujących podmiot.

Wpłacone wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika przetargu, który przetarg wygra od podpisania aktu notarialnego w terminie ustalonym przez zbywającego lub w sytuacji nie uzyskania wymaganych zgód na nabycie nieruchomości przez cudzoziemców.

Wpłacone wadium przez osobę, która przetarg wygrała zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, natomiast wadia wpłacone przez osoby, która nie wygrała przetargu zostaną zwrócone na rachunek bankowy po uprzednim podaniu numeru rachunku.

Nabywca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów notarialnych isądowych związanych z nabyciem nieruchomości.

Z przeprowadzonego przetargu sporządza się protokół, który stanowi podstawę do zawarcia umowy w formie aktu notarialnego.

Osoby, które są cudzoziemcami w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców, zobowiązane będą przed zawarciem umowy notarialnej do uzyskania zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem niniejszego ogłoszenia.

Zbywający ustali termin podpisania umowy notarialnej z notariuszem i powiadomi o nim nabywcę.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Książąt Pomorskich 5, pokój nr 18 lub telefonicznie pod numerem 91/327 56 66 lub 91/327 56 32.

Informacja dla osoby fizycznej uczestniczącej wpostępowaniu przetargowym na zbycie nieruchomości

Urząd Miejski wMiędzyzdrojach wypełniając obowiązek wynikający zart.12 wzwiązku zart.13 ust. 1 oraz ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Burmistrz Międzyzdrojów, z siedzibą w Międzyzdrojach, przy ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail. um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91/32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.

Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, zktórym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele i podstawy przetwarzania

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia procesu sprzedaży nieruchomości. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO wzwiązku zart.25ustawy zdnia 21sierpnia 1997r. ogospodarce nieruchomościami. Wprzypadku nabycia nieruchomości wdrodze przeprowadzonego postępowania Pani/Pana dane na potrzeby przygotowania, zawarcia i rozliczenia umowy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b) RODO.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z obsługą prawną i informatyczną administratora oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do współpracy, sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane będą przechowywane wieczyście, poczynając od 1stycznia roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.

Sposób przetwarzania danych osobowych

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Id: 2EFD6395-2870-47C2-AF0D-9793EC2EA390. Podpisany Strona 2

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich. W przypadku wyłonienia Pani/Pana, jako nabywcy nieruchomości dane osobowe w postaci imienia i nazwiska zostaną upublicznione.

Prawa osób, których dane dotyczą

Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu

wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy

publicznej,

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania.


Linki do aktów prawa lokalnego


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zarzadzenie-nr-18-gn-2021 (PDF, 268.27Kb) 2021-02-09 09:10:41 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Dyktafon

Data wytworzenia:
21 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
09 lut 2021, godz. 09:10

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
11 lut 2021, godz. 12:14