Warning: Declaration of App\Main\Model\Nieruchomosc::getDane($params) should be compatible with App\Main\Model\Artykul::getDane($params, $all = NULL) in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Nieruchomosc.php on line 5

Notice: Undefined variable: powiazane in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Nieruchomosc.php on line 144

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Nieruchomosc.php on line 144
Pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w Lubinie przy ul. Geodezyjnej, stanowiącej działkę nr 128/13, obręb 24 Lubin | BIP - Urząd Gminy Cewice
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Cewice

Wyszukiwanie zaawansowane

Pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w Lubinie przy ul. Geodezyjnej, stanowiącej działkę nr 128/13, obręb 24 Lubin

Sprzedaż Nieruchomość niezabudowana

Przeznaczenie: zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna


Cena wywoławcza

159 162,00 PLN
cena za metr 246,00 zł

Wadium

1 600,00 PLN
  • Powierzchnia: 647 m2
  • Obręb: 24
  • Numer działki: 128/13
  • Księga wieczysta: SZ1W/00016830/7
  • Tryb przetargu: Przetarg ustny nieograniczony

Opis nieruchomości

Zgodnie z ewidencją gruntów i budynków, prowadzoną przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, działka oznaczona jest symbolem o użytku (RVI) – grunty orne VI klasy.

Przedmiotowa nieruchomość nie jest objęta obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego.

Dla przedmiotowej nieruchomości została wydana Decyzja Nr 12/18 o warunkach zabudowy z dnia 5.03.2018r. w sprawie wydania warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego wraz z niezbędną infrastrukturą.


Położenie nieruchomości


Ogłoszenie przetargu

BURMISTRZ MIĘDZYZDROJÓW OGŁASZA

PIERWSZY PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W LUBINIE PRZY UL. GEODEZYJNEJ, STANOWIĄCEJ DZIAŁKĘ NR 128/13 O POWIERZCHNI 647M2, OBRĘB 24 LUBIN, DLA KTÓREJ SĄD REJONOWY W ŚWINOUJŚCIU PROWADZI KSIĘGĘ WIECZYSTĄ KW SZ1W/00016830/7

PRZETARG ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 3 WRZEŚNIA 2019 r. O GODZ. 10.00 W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W MIĘDZYZDROJACH PRZY UL. KSIĄŻĄT POMORSKICH 5

CENA WYWOŁAWCZA WYNOSI 159.162,00ZŁ

(słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sto sześćdziesiąt dwa złote)

Cena zawiera podatek VAT ze stawka 23% w wysokości 29.762,00zł

O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych, tj. 1.600,00zł

Zgodnie z ewidencją gruntów i budynków, prowadzoną przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim, działka oznaczona jest symbolem o użytku (RVI) – grunty orne VI klasy.

Na podstawie art.7 Ustawy z dnia 14 kwietnia 2016r. o wstrzymaniu sprzedaży nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz o zmianie niektórych ustaw, do nieruchomości rolnych o powierzchni mniejszej niż 0,3 ha nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowania ustroju rolnego.

Warunkiem przystąpienia do w/w przetargu jest:

1. Wpłacenie do dnia 28 sierpnia 2019 r. (włącznie) wadium w wysokości 15.916,20zł (piętnaście tysięcy dziewięćset szesnaście złotych 20/100 ) wyłącznie przelewem na konto Urzędu Miejskiego, za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływów środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach:

PKO BANK POLSKI 44 1020 4795 0000 9702 0416 4349 2. Okazanie komisji przetargowej:

- w przypadku osób fizycznych - dowodów tożsamości, osoby fizyczne będące w związku małżeńskim zobowiązane są uczestniczyć w przetargu łącznie lub posiadać notarialne upoważnienie drugiego małżonka do reprezentowania go w przetargu,

- w przypadku pełnomocników – pełnomocnictwo do uczestnictwa w formie aktu notarialnego

- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegających wpisom do rejestrów - aktualnego wypisu z rejestru, właściwych pełnomocnictw, dowodów tożsamości osób reprezentujących podmiot.

Wpłacone wadium ulega:

- przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika przetargu, który przetarg wygra od podpisania aktu notarialnego w terminie ustalonym przez zbywającego lub w sytuacji nie uzyskania wymaganych zgód na nabycie nieruchomości przez cudzoziemców,

- zaliczeniu na poczet ceny nabycia osobie, która przetarg wygrała,
- zwrotowi przelewem na konto osoby, która nie wygrała przetargu, po uprzednim podaniu numeru konta.

Nabywca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów notarialnych isądowych związanych z nabyciem nieruchomości.

Z przeprowadzonego przetargu sporządza się protokół, który stanowi podstawę do zawarcia umowy w formie aktu notarialnego.

Osoby, które są cudzoziemcami w rozumieniu Ustawy z dnia 24 marca 1920r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców, zobowiązane przed zawarciem umowy notarialnej do uzyskania zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na nabycie nieruchomości będącej przedmiotem niniejszego ogłoszenia.

Zbywający ustali termin podpisania umowy notarialnej z notariuszem i powiadomi o tym nabywcę.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ulicy Książąt Pomorskich 5 , pokój nr 18 lub telefonicznie pod numerem 91 327 56 66 lub 91 327 56 32.

Urząd Miejski w Międzyzdrojach wypełniając obowiązek wynikający z art.12 w związku z art.13 ust. 1 oraz ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO

informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Międzyzdrojów, zsiedzibą w Międzyzdrojach, przy ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail. um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.

Inspektor ochrony danych.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, zktórym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele i podstawy przetwarzania.

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu sprzedaży nieruchomości. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 42 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego oraz paragrafu 10, ust.1 pkt.9, pkt.4 oraz paragrafu 12 ustęp 1 pkt.5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości. W odniesieniu do informacji dodatkowych jeżeli będą stanowiły dane osobowe podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – Pani/Pana zgoda.

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z obsługą prawną i informatyczną administratora oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do współpracy, sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.

Okres przechowywania danych.

Pani/Pana dane będą przechowywane wieczyście, poczynając od 1 stycznia roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.

Sposób przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich.

Prawa osób, których dane dotyczą.

Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania.


Linki do aktów prawa lokalnego


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Dyktafon

Data wytworzenia:
02 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Bartosz Semanycz

Data publikacji:
09 lut 2021, godz. 13:07

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
11 lut 2021, godz. 12:15