Warning: Declaration of App\Main\Model\Zamowienie::getDane($params) should be compatible with App\Main\Model\Artykul::getDane($params, $all = NULL) in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Zamowienie.php on line 5
Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych | BIP - Urząd Gminy Cewice
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Cewice

Wyszukiwanie zaawansowane

Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych

 

Polska-Szczecin: Usługi środowiska naturalnego

2020/S 137-337252

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego
Krajowy numer identyfikacyjny: 321261746
Adres pocztowy: ul. Teofila Starzyńskiego 3-4
Miejscowość: Szczecin
Kod NUTS: PL424 Miasto Szczecin
Kod pocztowy: 70-506
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Maciej Leszczyński
E-mail: sekretariat@zpkwz.pl
Tel.: +48 914817131
Faks: +48 914817121

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.zpkwz.pl/

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/363832
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/363832
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
I.5)Główny przedmiot działalności
Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych

 

Numer referencyjny: SP.7530.1.2017.KD
II.1.2)Główny kod CPV
90700000 Usługi środowiska naturalnego
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie opracowania projektów planów ochrony dla 5 parków krajobrazowych: Parku Krajobrazowego Dolina Dolnej Odry, Drawskiego Parku Krajobrazowego, Cedyńskiego Parku Krajobrazowego (wraz z obszarem zachodniopomorskiej części Parku Krajobrazowego Ujście Warty), Barlinecko-Gorzowskiego Parku Krajobrazowego (w części znajdującej się w województwie zachodniopomorskim) oraz aktualizacji planów ochrony dla 2 parków krajobrazowych: Szecińskiego Parku Krajobrazowego Puszcza Bukowa oraz Ińskiego Parku Krajobrazowego.

2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa Załącznik nr 5 do SIWZ.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zadanie 1 - aktualizacja planu ochrony dla Szczecińskiego Parku Krajobrazowego Puszcza Bukowa

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90700000 Usługi środowiska naturalnego
90712000 Planowanie środowiska naturalnego
90720000 Ochrona środowiska
90710000 Zarządzanie środowiskiem naturalnym
73110000 Usługi badawcze
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja planu ochrony dla Szczecińskiego Parku Krajobrazowego Puszcza Bukowa.

2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany dla każdej części osobno według następujących kryteriów oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia – 40 %

3. Kryterium ceny dla każdego z zadań zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.

4. Kryterium doświadczenie osób wskazanych do realizacji dla każdego z zadań zostanie obliczone na podstawie poniższego wykazu (wg załącznika nr 1a do SIWZ) w następujący sposób:

— Co najmniej 1 wykonana usługa/praca - 0 pkt,

— 2-3 wykonane usługi /prace - 4 pkt,

— 4 i więcej wykonanych usług/prac - 8 pkt.

5. Wyniki w ramach kryteriów zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.

6. Następnie punkty w ramach kryteriów 1-2 zostaną zsumowane. Suma punktów przyznanych w ramach kryteriów będzie wynikiem oceny oferty. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zadanie 2 - aktualizacja planu ochrony dla Ińskiego Parku Krajobrazowego

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90700000 Usługi środowiska naturalnego
90712000 Planowanie środowiska naturalnego
90720000 Ochrona środowiska
90710000 Zarządzanie środowiskiem naturalnym
73110000 Usługi badawcze
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja planu ochrony dla Ińskiego Parku Krajobrazowego.

2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany dla każdej części osobno według następujących kryteriów oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia – 40 %

3. Kryterium ceny dla każdego z zadań zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.

4. Kryterium doświadczenie osób wskazanych do realizacji dla każdego z zadań zostanie obliczone na podstawie poniższego wykazu (wg załącznika nr 1a do SIWZ) w następujący sposób:

— Co najmniej 1 wykonana usługa/praca - 0 pkt,

— 2-3 wykonane usługi /prace - 4 pkt,

— 4 i więcej wykonanych usług/prac - 8 pkt.

5. Wyniki w ramach kryteriów zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.

6. Następnie punkty w ramach kryteriów 1-2 zostaną zsumowane. Suma punktów przyznanych w ramach kryteriów będzie wynikiem oceny oferty. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/01/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zadanie 3 - opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Dolina Dolnej Odry

 

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90700000 Usługi środowiska naturalnego
90712000 Planowanie środowiska naturalnego
90720000 Ochrona środowiska
90710000 Zarządzanie środowiskiem naturalnym
73110000 Usługi badawcze
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Dolina Dolnej Odry.

2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany dla każdej części osobno według następujących kryteriów oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia – 40 %

3. Kryterium ceny dla każdego z zadań zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.

4. Kryterium doświadczenie osób wskazanych do realizacji dla każdego z zadań zostanie obliczone na podstawie poniższego wykazu (wg załącznika nr 1a do SIWZ) w następujący sposób:

— Co najmniej 1 wykonana usługa/praca - 0 pkt,

— 2-3 wykonane usługi /prace - 4 pkt,

— 4 i więcej wykonanych usług/prac - 8 pkt.

5. Wyniki w ramach kryteriów zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.

6. Następnie punkty w ramach kryteriów 1-2 zostaną zsumowane. Suma punktów przyznanych w ramach kryteriów będzie wynikiem oceny oferty. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zadanie 4 - opracowanie projektu planu ochrony dla Cedyńskiego Parku Krajobrazowego (wraz z obszarem zachodniopomorskiej części Parku Krajobrazowego Ujście Warty)

 

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90700000 Usługi środowiska naturalnego
90712000 Planowanie środowiska naturalnego
90720000 Ochrona środowiska
90710000 Zarządzanie środowiskiem naturalnym
73110000 Usługi badawcze
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ochrony dla Cedyńskiego Parku Krajobrazowego (wraz z obszarem zachodniopomorskiej części Parku Krajobrazowego Ujście Warty).

2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany dla każdej części osobno według następujących kryteriów oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia – 40 %

3. Kryterium ceny dla każdego z zadań zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.

4. Kryterium doświadczenie osób wskazanych do realizacji dla każdego z zadań zostanie obliczone na podstawie poniższego wykazu (wg załącznika nr 1a do SIWZ) w następujący sposób:

— Co najmniej 1 wykonana usługa/praca - 0 pkt,

— 2-3 wykonane usługi /prace - 4 pkt,

— 4 i więcej wykonanych usług/prac - 8 pkt.

5. Wyniki w ramach kryteriów zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.

6. Następnie punkty w ramach kryteriów 1-2 zostaną zsumowane. Suma punktów przyznanych w ramach kryteriów będzie wynikiem oceny oferty. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 28/02/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zadanie 5 - opracowanie projektu planu ochrony dla Drawskiego Parku Krajobrazowego

 

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90700000 Usługi środowiska naturalnego
90712000 Planowanie środowiska naturalnego
90720000 Ochrona środowiska
90710000 Zarządzanie środowiskiem naturalnym
73110000 Usługi badawcze
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ochrony dla Drawskiego Parku Krajobrazowego.

2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany dla każdej części osobno według następujących kryteriów oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia – 40 %

3. Kryterium ceny dla każdego z zadań zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.

4. Kryterium doświadczenie osób wskazanych do realizacji dla każdego z zadań zostanie obliczone na podstawie poniższego wykazu (wg załącznika nr 1a do SIWZ) w następujący sposób:

— Co najmniej 1 wykonana usługa/praca - 0 pkt,

— 2-3 wykonane usługi /prace - 4 pkt,

— 4 i więcej wykonanych usług/prac - 8 pkt.

5. Wyniki w ramach kryteriów zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.

6. Następnie punkty w ramach kryteriów 1-2 zostaną zsumowane. Suma punktów przyznanych w ramach kryteriów będzie wynikiem oceny oferty. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/03/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zadanie 6 - opracowanie projektu planu ochrony dla Barlinecko-Gorzowskiego Parku Krajobrazowego (w części znajdującej się w województwie zachodniopomorskim)

 

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90700000 Usługi środowiska naturalnego
90712000 Planowanie środowiska naturalnego
90720000 Ochrona środowiska
90710000 Zarządzanie środowiskiem naturalnym
73110000 Usługi badawcze
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ochrony dla Barlinecko-Gorzowskiego Parku Krajobrazowego (w części znajdującej się w województwie zachodniopomorskim)

2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany dla każdej części osobno według następujących kryteriów oceny ofert:

Cena – 60 %

Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia – 40 %

3. Kryterium ceny dla każdego z zadań zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.

4. Kryterium doświadczenie osób wskazanych do realizacji dla każdego z zadań zostanie obliczone na podstawie poniższego wykazu (wg załącznika nr 1a do SIWZ) w następujący sposób:

— Co najmniej 1 wykonana usługa/praca - 0 pkt,

— 2-3 wykonane usługi /prace - 4 pkt,

— 4 i więcej wykonanych usług/prac - 8 pkt.

5. Wyniki w ramach kryteriów zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami zaokrąglania.

6. Następnie punkty w ramach kryteriów 1-2 zostaną zsumowane. Suma punktów przyznanych w ramach kryteriów będzie wynikiem oceny oferty. Największa ilość punktów wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/01/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

Projekt nr RPZP.04.08.00-32-A006/17-00 pn. „Opracowanie projektów planów ochrony 5 parków krajobrazowych oraz aktualizacja planów ochrony 2 parków krajobrazowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IV Naturalne otoczenie człowieka, Działanie 4.8 Podnoszenie jakości ładu przestrzennego.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

— Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

UWAGA:

— W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,

— Powyższy warunek musi zostać spełniony niezależnie od tego na ile i na jakie części Wykonawca składa ofertę,

— W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

I.Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:

Minimalny poziom zdolności:

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu projektów planów ochrony parków krajobrazowych, rezerwatów przyrody, parków narodowych, planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planów ochrony dla obszarów Natura 2000 lub aktualizacji planów ochrony parków krajobrazowych, parków narodowych, rezerwatów przyrody, planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planów ochrony dla obszarów Natura 2000 lub monitoringów lub inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych (dla minimum poziomu gminy) lub opracowań ekofizjograficznych na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 PLN każda.

UWAGA:

— W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,

— Powyższy warunek musi zostać spełniony niezależnie od tego na ile i na jakie części Wykonawca składa ofertę,

— W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.

II. Warunek dotyczący osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca:

Minimalny poziom zdolności:

Zamawiający uzna, że wykonawca posiada odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:

1. koordynator: wykształcenie wyższe (ochrona środowiska, nauki biologiczne, nauki rolnicze, nauki leśne lub nauki pokrewne) lub wykształcenie średnie i co najmniej 3-letnie zatrudnienie lub samozatrudnienie w sektorze ochrony środowiska, ochrony przyrody, badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nauk przyrodniczych – wykształcenie dotyczy także osoby specjalizującej się w zakresie botaniki, siedlisk przyrodniczych i flory oraz zoologa; przynajmniej 1 praca / usługa ekspertyzy przyrodniczej, polegająca w szczególności na inwentaryzacji lub monitoringu siedlisk przyrodniczych lub gatunków roślin, zwierząt i grzybów, tym również gatunków będących przedmiotami ochrony obszarów Natura 2000 i koordynowaniu pracami zespołu ekspertów polegającymi na sporządzaniu projektów planów ochrony parków krajobrazowych lub rezerwatów przyrody lub parków narodowych lub planów zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planów ochrony dla obszarów Natura 2000 lub monitoringów i inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych lub opracowań ekofizjograficznych;

c.d. w rubryce "Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:"

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

2. osoba specjalizująca się w zakresie botaniki, siedlisk przyrodniczych i flory: przynajmniej 1 praca / usługa ekspertyzy przyrodniczej, polegająca w szczególności na inwentaryzacji lub monitoringu siedlisk przyrodniczych i flory, w tym również z zastosowaniem metodyk Państwowego Monitoringu Środowiska GIOŚ, przy sporządzaniu 1 planu ochrony rezerwatu przyrody lub parku narodowego lub parku krajobrazowego lub 1 planu zadań ochronnych lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000 lub monitoringów i inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych lub opracowań ekofizjograficznych oraz planowania działań ochronnych lub wskazywania potrzeb ochrony w zakresie flory i siedlisk przyrodniczych;

3. zoolog: przynajmniej 1 praca / usługa ekspertyzy przyrodniczej polegającej w szczególności na inwentaryzacji lub monitoringu fauny, w tym także ornitofauny, i jej siedlisk, w tym również z zastosowaniem metodyk Państwowego Monitoringu Środowiska GIOŚ, przy sporządzaniu planu ochrony rezerwatu przyrody lub parku narodowego lub parku krajobrazowego lub planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 lub planu ochrony dla obszaru Natura 2000 lub monitoringów i inwentaryzacji przyrodniczych lub waloryzacji przyrodniczych lub opracowań ekofizjograficznych oraz planowania działań ochronnych lub wskazywania potrzeb ochrony w zakresie fauny;

4. osoba specjalizująca się w zakresie planowania przestrzennego: przynajmniej 1 praca / usługi ekspertyzy przyrodniczej polegająca w szczególności na udziale w opracowaniu planów ochrony parków krajobrazowych lub planów urządzania lasu lub planów zagospodarowania przestrzennego lub studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz prognoz oddziaływania na środowisko dla tych dokumentów lub opracowań ekofizjograficznych lub waloryzacji przyrodniczych w zakresie planowania przestrzennego, w tym w granicach form ochrony przyrody lub planowania działań mających na celu zachowanie i ochronę obszarów cennych przyrodniczo;

5. osoba specjalizująca się w zakresie GIS: Zamawiający uzna osobę posiadającą odpowiednie doświadczenie i wiedzę w zakresie wprowadzania, gromadzenia, przetwarzania i wizualizacji danych geograficznych, która wykonała co najmniej 1 usługę związaną z przygotowaniem i analizą danych przestrzennych, zgodnie ze standardami GIS w ochronie przyrody.

UWAGA:

— W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

UWAGA: JEŻELI WYKONAWCA BĘDZIE SKŁADAŁ OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ 3 ZADANIA, TO POWINIEN DYSPONOWAĆ (WSKAZAĆ) CO NAJMNIEJ PO 2 RÓŻNE OSOBY WSKAZANE W TABELI W PKT 2-4

— W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż 3 zadania i przedstawi te same osoby wskazane w tabeli w pkt 2-4, zostanie on wezwany do uzupełnienia wykazu TYLKO I WYŁĄCZNIE w zakresie warunku dotyczącego osób wskazanych do realizacji zamówienia. Natomiast w kryterium oceny ofert Wykonawca dostanie „0” pkt za daną osobę w każdym z zadań w których osoba ta została wskazana. Do kryteriów oceny ofert nie stosuje się przepisu art. 26 ust. 3 i 4 ustawy,

— W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Zgodnie ze Wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ (Wzór Umowy stanowi jeden z dokumentów zamówienia). Ewentualne dopuszczalne zmiany postanowień Umowy zostały wskazane we Wzorze Umowy. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Szczegółowe informacje dotyczące form i sposobu wnoszenia zabezpieczenia zostały określone w Rozdziale XVIII SIWZ.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/08/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 24/08/2020
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

 

Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 24.08.2020 r., o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego ul. Teofila Starzyńskiego 3-4, 70-506 Szczecin w gabinecie Dyrektora.

 

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

 

W otwarciu ofert uczestniczyć będą członkowie komisji przetargowej. Otwarcie ofert jest jawne,Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. Otwarcie ofert odbędzie się za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/363832

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.

2. Komunikacja i składanie ofert w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/363832 z zastrzeżeniem wyjątków wyraźnie wskazanych w siwz.

3. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie JEDZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, JEDZ składa każdy z tych wykonawców. Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu oceny czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów przedstawia: zobowiązanie Innego Podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy oraz odrębny JEDZ dotyczący każdego z tych podmiotów.

4. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć:

1) Formularz oferty,

2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (na potrzeby kryteriów oceny ofert),

3) Dowód wniesienia wadium

4) Odpowiednie pełnomocnictwa

5. Ośw. o grupie kapitałowej należy złożyć w ustawowym terminie.

6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia nast.oświadczeń lub dokumentów:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 Pzp;

2) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;

3) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;

4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;

5) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych;

6) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (na potrzeby warunku udziału w postępowaniu),

7) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.

7. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji Innego Podmiotu na zasadach określonychw art. 22a Pzp, Wykonawca jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenia lub dokumenty.

8. Jeżeli Wykonawca lub Inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca zamiast dokumentów:

1) o których mowa w ust. 6 pkt 1 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp;

2) o którym mowa w ust. 6 pkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

—wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni (patrz rubryka IV.2.6))

10. WADIUM c.d w rubryce VI.4.3)

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącejpodstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo wterminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargunieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,wnosi się w terminie10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia,w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia;

4. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składaniawniosków.

5. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.

c.d. z rubryki VI.3)

9. WADIUM

1). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:

a) Dla Zadania 1 – 2 500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych).

b) Dla Zadania 2 - 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 złotych).

c) Dla Zadania 3 - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100 złotych).

d) Dla Zadania 4 - 8 000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100 złotych).

e) Dla Zadania 5 - 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 złotych).

f) Dla Zadania 6 – 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100).

UWAGA:

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wnieść wadium na kwotę odpowiadającą sumie kwot wymaganych dla części zamówienia, na które składana jest oferta.

2)wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

3)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

4)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

5) Szczegółowe zasady i sposób wniesienia wadium zostały określone w Rozdziale IX SIWZ.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/07/2020

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
2020-OJS137-337252 (XML, 43.10Kb) 2020-07-17 14:07:41 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Dyktafon

Data wytworzenia:
17 lip 2020

Osoba dodająca informacje

Bartosz Semanycz

Data publikacji:
17 lip 2020, godz. 14:07

Osoba aktualizująca informacje

Bartosz Semanycz

Data aktualizacji:
17 lip 2020, godz. 14:07