Warning: Declaration of App\Main\Model\Zamowienie::getDane($params) should be compatible with App\Main\Model\Artykul::getDane($params, $all = NULL) in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Zamowienie.php on line 5
ACF - ted edited "test" | BIP - Urząd Gminy Cewice
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Cewice

Wyszukiwanie zaawansowane

ACF - ted edited "test"

 

 

Polska-Międzyzdroje: Usługi leśnictwa

2020/S 189-456942

 

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

 

Wyniki postępowania

 

 

Usługi

 

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

 

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Skarb Państwa, PGL Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyzdroje
Krajowy numer identyfikacyjny: 51-1-451-81231
Adres pocztowy: Niepodległości 35
Miejscowość: Międzyzdroje
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
Kod pocztowy: 72-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Jacek Szczepaniak, Agnieszka Muklewicz, Tomasz Iwaszczyszyn, Agnieszka Bochna
E-mail: miedzyzdroje@szczecin.lasy.gov.pl
Tel.: +48 913280057
Faks: +48 913280057

 

Adresy internetowe:

Główny adres: www.miedzyzdroje.szczecin.lasy.gov.pl

 

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej – PGL LP
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: gospodarka leśna, leśnictwo

 

Sekcja II: Przedmiot

 

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

 

„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Międzyzdroje w latach 2020–2021” – V postępowanie

 

 

Numer referencyjny: SA.270.2.5.2020
II.1.2)Główny kod CPV
77200000 Usługi leśnictwa
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

 

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 2129) obejmujące prace z zakresu hodowli, nasiennictwa i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozostałe prace z zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna oraz ewentualną realizację zadań publicznych zleconych przez administrację państwową, do wykonania na rzecz Nadleśnictwa Międzyzdroje w latach 2020–2021. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 – Pzp), zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości równej lub wyższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw.„procedury odwróconej” – art. 24aa ust. 1 i 2 Pzp.

 

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 3 157 606.75 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

 

Pakiet V 05.L.08 – leśnictwo: Świnoujście

 

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77210000 Usługi pozyskiwania drewna
77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211100 Usługi cięcia drewna
77211200 Transport dłużyc na terenie lasów
77211300 Usługi selekcji drzew
77211400 Usługi wycinania drzew
77211500 Usługi pielęgnacji drzew
77211600 Sadzenie drzew
77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000 Usługi gospodarki leśnej
77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych
77231600 Usługi zalesiania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

 

Obszar administracyjny Nadleśnictwa Międzyzdroje; także dowóz sadzonek ze szkółek leśnych spoza terenu administracyjnego nadleśnictwa; oraz realizacja zadań publicznych zleconych przez adm. państwową.

 

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

 

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmujące prace z zakresu hodowli, nasiennictwa i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozostałe prace z zagospodarowania lasu (w tym: zagospodarowania turystycznego, utrzymania obiektów melioracyjnych, turystycznych i edukacyjnych, dróg leśnych), pozyskania i zrywki drewna oraz ewentualną realizację zadań publicznych zleconych przez administrację państwową, do wykonania na rzecz Nadleśnictwa Międzyzdroje w latach 2020–2021.

Rozmiar prac:

— prace ręczne w zagospodarowaniu lasu w NH: 7 131,

— prace ręczne w zagospodarowaniu lasu w H: 2 122,

— prace ręczne w grodzeniach w NH: 539,

— prace ręczne w grodzeniach w H: 508,

— prace mechaniczne w zagospodarowaniu lasu w NH: 167,

— prace mechaniczne w zagospodarowaniu lasu w H: 431,

— prace mechaniczne w grodzeniach w H: 99,

— prace mechaniczne w rozdrabnianiu w NH: 180,

— prace w pozyskaniu drewna w NH i H: 21 985,

— prace mechaniczne w pozyskaniu i zrywce drewna w H: 267,

— prace w zrywce drewna w NH: 1 923,

Dyspozycyjność w ochronie ppoż. M-C: 9.

Zakresy rzeczowe mają charakter szacunkowy. Szczegółowy wykaz adresów leśnych na 2021 r. zamawiający przekaże wykonawcy przed rozpoczęciem prac w kolejnym roku, tj. po zatwierdzeniu prowizorium planu finansowo-gospodarczego w terminie do końca roku poprzedzającego kolejny okres realizacji prac. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji (adresie leśnym) na obszarze realizacji pakietu (w tym również w lokalizacjach na obszarze realizacji pakietu niewskazanych wstępnie w SIWZ), przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości prac w innej lokalizacji (adresie leśnym) na obszarze realizacji pakietu, w ramach sumarycznych ilości poszczególnych prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy określonych w SIWZ, przypadających do wykonania na całym obszarze realizacji pakietu. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym zawsze wyłącznie na obszarze realizacji pakietu.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pozyskaniu i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).

Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

 

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia: czyszczenia wczesne, czyszczenia poźne / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

 

 

W stosunku do każdego pakietu zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („opcja”). Przedmiotem opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty). W ramach opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SIWZ (i wycenione przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty.

W przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmianie ulegnie wysokość cen jednostkowych za poszczególne rodzaje prac wskazanych w kosztorysie ofertowym, to wówczas wartość prac zleconych przez zamawiającego w ramach opcji zostanie ustalona na podstawie zmienionych cen jednostkowych za poszczególne rodzaje prac wskazanych w kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że wartość prac objętych opcją nie przekroczy 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ.

 

 

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

 

Pakiet VI 06.L.06 – leśnictwo: Lubiewo

 

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77210000 Usługi pozyskiwania drewna
77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211200 Transport dłużyc na terenie lasów
77211300 Usługi selekcji drzew
77211400 Usługi wycinania drzew
77211500 Usługi pielęgnacji drzew
77211600 Sadzenie drzew
77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych
77231600 Usługi zalesiania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

 

Obszar administracyjny Nadleśnictwa Międzyzdroje; także dowóz sadzonek ze szkółek leśnych spoza terenu administracyjnego nadleśnictwa; oraz realizacja zadań publicznych zleconych przez adm. państwową.

 

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

 

Rzedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmujące prace z zakresu hodowli, nasiennictwa i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozostałe prace z zagospodarowania lasu (w tym: zagospodarowania turystycznego, utrzymania obiektów melioracyjnych, turystycznych i edukacyjnych, dróg leśnych), pozyskania i zrywki drewna oraz ewentualną realizację zadań publicznych zleconych przez administrację państwową, do wykonania na rzecz Nadleśnictwa Międzyzdroje w latach 2020–2021.

Rozmiar prac:

— prace ręczne w zagospodarowaniu lasu w NH: 5 238,

— prace ręczne w zagospodarowaniu lasu w H: 1 367,

— prace ręczne w grodzeniach w NH: 357,

— prace ręczne w grodzeniach w H: 512,

— prace mechaniczne w zagospodarowaniu lasu w NH: 101,

— prace mechaniczne w zagospodarowaniu lasu w H: 340,

— prace mechaniczne w grodzeniach w H: 86,

— prace mechaniczne w rozdrabnianiu w NH: 179,

— prace w pozyskaniu drewna w NH i H: 10 592,

— prace mechaniczne w pozyskaniu i zrywce drewna w H: 257,

— prace w zrywce drewna w NH: 909.

Dyspozycyjność w ochronie ppoż. M-C: 9.

Zakresy rzeczowe mają charakter szacunkowy. Szczegółowy wykaz adresów leśnych na 2021 r. zamawiający przekaże wykonawcy przed rozpoczęciem prac w kolejnym roku, tj. po zatwierdzeniu prowizorium planu finansowo-gospodarczego w terminie do końca roku poprzedzającego kolejny okres realizacji prac. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji (adresie leśnym) na obszarze realizacji pakietu (w tym również w lokalizacjach na obszarze realizacji pakietu niewskazanych wstępnie w SIWZ), przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości prac w innej lokalizacji (adresie leśnym) na obszarze realizacji pakietu, w ramach sumarycznych ilości poszczególnych prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy określonych w SIWZ, przypadających do wykonania na całym obszarze realizacji pakietu. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym zawsze wyłącznie na obszarze realizacji pakietu.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pozyskaniu i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).

Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

 

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia: czyszczenia wczesne, czyszczenia późne / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

 

 

W stosunku do każdego pakietu zamawiający jest uprawniony zlecić wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („opcja”). Przedmiotem opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty). W ramach opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SIWZ (i wycenione przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem opcji, a wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część oferty.

W przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmianie ulegnie wysokość cen jednostkowych za poszczególne rodzaje prac wskazanych w kosztorysie ofertowym, to wówczas wartość prac zleconych przez zamawiającego w ramach opcji zostanie ustalona na podstawie zmienionych cen jednostkowych za poszczególne rodzaje prac wskazanych w kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że wartość prac objętych opcją nie przekroczy 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ.

 

 

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Sekcja IV: Procedura

 

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 126-308499
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

 

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

 

Zamówienie nr: Pakiet V 05.L.08 – leśnictwo: Świnoujście
Część nr: 1
Nazwa:

 

 

Pakiet V 05.L.08 – leśnictwo: Świnoujście

 

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
22/09/2020
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: FHUP Michlas Daniel Grzelak
Adres pocztowy: Czermnica 4
Miejscowość: Nowogard
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
Kod pocztowy: 72-200
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 291 464.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

 

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

 

Zamówienie nr: Pakiet VI 06.L.06 – leśnictwo: Lubiewo
Część nr: 2
Nazwa:

 

 

Pakiet VI 06.L.06 – leśnictwo: Lubiewo

 

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
07/09/2020
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Zakład Usług Leśnych Adam Krasa
Adres pocztowy: Rekowo 15/2
Miejscowość: Kamień Pomorski
Kod NUTS: PL42 Zachodniopomorskie
Kod pocztowy: 72-400
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 714 764.40 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

 

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/09/2020

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
2020-OJS189-456942 (XML, 23.96Kb) 2020-10-05 13:37:26 0
2020-OJS189-456942 edited (XML, 23.96Kb) 2020-10-05 13:58:52 0
2020-OJS189-456942 edited2 (XML, 23.96Kb) 2020-10-05 14:18:17 0

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
58462748_809786652724744_7450401080275369984_n (JPG, 247.30Kb) 2021-04-26 10:54:54 0

Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Z15 GH4 User Manual v1.6 en (PDF, 4.03Mb) 2021-06-14 15:27:58 1

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Dyktafon

Data wytworzenia:
05 paź 2020

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
05 paź 2020, godz. 13:37

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
27 lip 2021, godz. 15:25