Warning: Declaration of App\Main\Model\Nieruchomosc::getDane($params) should be compatible with App\Main\Model\Artykul::getDane($params, $all = NULL) in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Nieruchomosc.php on line 5
Wydzierżawienie terenu o powierzchni 400m<sup>2</sup>, stanowiącego część działki nr 431/3, obręb 20 miasta Międzyzdroje, usytuowanego po zachodniej stronie od zejścia B na plażę, oznaczonego numerem 24 | BIP - Urząd Gminy Cewice
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Cewice

Wyszukiwanie zaawansowane

Wydzierżawienie terenu o powierzchni 400m2, stanowiącego część działki nr 431/3, obręb 20 miasta Międzyzdroje, usytuowanego po zachodniej stronie od zejścia B na plażę, oznaczonego numerem 24

Dzierżawa Nieruchomość niezabudowana

Przeznaczenie: usługi sportu i rekreacji

Cena wywoławcza

12 000,00 PLN
cena za metr 30,00 zł

Wadium

10 000,00 PLN
  • Powierzchnia: 400 m2
  • Obręb: 20
  • Numer działki: 431/3, 431/2
  • Księga wieczysta: SZ1W/00045507/6
  • Tryb przetargu: Przetarg pisemny nieograniczony

Opis nieruchomości

Teren o pow. 400m2 (25m x 16m) przeznaczony na działalność usługowo - rekreacyjną w postaci strefy zabaw dla dzieci (z możliwością ustawienia obiektu do przechowywania sprzętu rekreacyjnego o powierzchni do 12m2) oraz z wykorzystaniem ustawionego na akwenie dmuchanego parku wodnego.

Zgodnie planem miejscowym zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr XIX/161/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie zmiany planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego Promenady Wschodniej w Międzyzdrojach) teren stanowiący część działki nr 431/3 i 431/2, obręb 20, oznaczony jest na rysunku planu symbolami 1.UP i 2.UP – Plaża, 2KPJ-I, 3KP-I i 4KP-I - gminne ciągi piesze - korytarze infrastruktury.

Sposób zagospodarowania – zakaz lokalizowania innych obiektów budowlanych, namiotów, kontenerów itp.


Położenie nieruchomości


Ogłoszenie przetargu

Burmistrz Międzyzdrojów ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wydzierżawienie terenu o powierzchni 400m2, stanowiącego część działki nr 431/3, obręb 20 miasta Międzyzdroje, usytuowanego po zachodniej stronie od zejścia B na plażę, oznaczonego numerem 24 na załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia.

KW Nr SZ1W/00045507/6

Teren o pow. 400m2 (25m x 16m) przeznaczony na działalność usługowo - rekreacyjną w postaci strefy zabaw dla dzieci (z możliwością ustawienia obiektu do przechowywania sprzętu rekreacyjnego o powierzchni do 12m2) oraz z wykorzystaniem ustawionego na akwenie dmuchanego parku wodnego.

Zgodnie planem miejscowym zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr XIX/161/11 Rady Miejskiej w Międzyzdrojach z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie zmiany planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego Promenady Wschodniej w Międzyzdrojach) teren stanowiący część działki nr 431/3 i 431/2, obręb 20, oznaczony jest na rysunku planu symbolami 1.UP i 2.UP – Plaża, 2KPJ-I, 3KP-I i 4KP-I - gminne ciągi piesze - korytarze infrastruktury.

Sposób zagospodarowania – zakaz lokalizowania innych obiektów budowlanych, namiotów, kontenerów itp. 1. Okres dzierżawy

od 15.06.2020r. do 14.09.2020r.
2. Wartość wywoławcza czynszu dzierżawnego za cały okres dzierżawy - 12.000,00 zł 3. Minimalne postąpienie wynosi 100,00 zł

Do ustalonego w wyniku przetargu czynszu dzierżawnego doliczony zostanie należny podatek VAT w wysokości 23%.
Ustalony w wyniku niniejszego przetargu czynsz dzierżawny wraz z należnym podatkiem VAT będzie płatny jednorazowo do dnia 31.05.2020r.
95% rocznego czynszu ustalonego w wyniku przetargu przypada na miesiące lipiec i sierpień , na pozostałe miesiące przypada po 0,5 % rocznego czynszu.

4. Wadium

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10.000,00 zł do dnia 14 kwietnia 2020 r. (włącznie) na rachunek bankowy Gminy Międzyzdroje PKO Bank Polski, NR KONTA 44 1020 4795 0000 9702 0416 4349, ze wskazaniem na dowodzie wpłaty osoby lub nazwy oferenta oraz przedmiotu dzierżawy (np.: nr miejsca), którego dotyczy wadium.

Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Gminy Międzyzdroje. Wadium osoby wygrywającej przetarg zalicza się na poczet czynszu dzierżawnego, płatnego do dnia 31.05.2020r.

Załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 75/RI/2020 Burmistrza Międzyzdrojów
z dnia 8 kwietnia 2020 r.

Wadium wniesione przez pozostałych uczestników przetargu zostanie zwrócone na wskazany rachunek bankowy po zakończeniu przetargu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wadium ulega przepadkowi w sytuacji uchylenia się osoby wygrywającej przetarg od zawarcia umowy dzierżawy do dnia 30 kwietnia 2020 r.

5. Pisemne oferty w zaklejonej kopercie opisanej ""Przetarg - dzierżawa terenu o powierzchni 400m2, stanowiącego część działki nr 431/3, usytuowanego po zachodniej stronie od zejścia B na plażę, oznaczonego numerem 24", należy wysłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, lub wrzucić do skrzynki wywieszonej przy drzwiach wejściowych do Urzędu Miejskiego w terminie do dnia 15.04.2020r. Za datę złożenia pisemnej oferty uważa się datę jej wpływu do Urzędu Miejskiego. Ofery złożone po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

6. Oferta winna zawierać:
a) datę sporządzenia oferty
b) imie i nazwisko oraz adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę,
c) nr NIP
d) serię i nr dowodu osobistego,wraz z nazwą organu, który dowód wydał
e) nr telefonu oferenta
f) oferowaną cenę netto czynszu dzierżawnego za cały okres dzierżawy (w wysokości minimum o jedno postąpienie powyższej ceny wywoławczej) f) oświadczenie, że:

- oferent zapoznał się z warunkami przetargu oraz klauzulą informacyjną (RODO) zawatą w niniejszym ogłoszeniu i przyjmuje je bez zastrzeżeń,

- oferent nie zalega z płatnościami wobec gminy,
f) osoby prawne zobowiązane są załączyć aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego, g) dowód wniesienia wadium (potwierdzenie z banku),
h) podpis oferenta lub osób uprawnionych do reprezentowania oferenta.

Uwagi dotyczące ofert:

- oferta i wszystkie oświadczenia załączone do niej winny być podpisane przez oferenta lub osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.

- w przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika do oferty należy dałączyć oryginał pełnomocnictwa sporządzonego notarialnie (akt notarialny)

7. Jedynym kryterium oceny ofert jest wysokość czynszu dzierżawnego netto za cały okres dzierżawy.

8. Każdy z oferentów w niniejszym przetargu może złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu przetargu. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Złożenie oferty częściowej skutkować będzie jej odrzuceniem.

9.Termin imiejsce otwarcia ofert - 17kwietnia 2020r. ogodzinie 10.00 wsali konferencyjnej usytuowanej na parterze budynku Urzędu Miejskiego wMiędzyzdrojach przy ulicy Książąt Pomorskich 5. Oferty będą oceniane pod względem zgodności zwarunkami zawartymi wogłoszeniu oprzetargu oraz proponowanej wysokości czynszu dzierżawnego za cały okres dzierżawy. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi do dnia 21.04.2020r.

Z uwagi na wprowadzenie na terenie kraju stanu epidemii (COVID-19) otwarcie ofert odbędzie się bez udziału oferentów, zaś przebieg otwarcia ofert zostanie utrwalony na nośniku elektronicznym.

Informacje dodatkowe:

1. Dzierżawca zobowiązany będzie do:

a) podpisania umowy dzierżawy do dnia 30 kwietnia 2020r.

b) utrzymania przedmiotu dzierżawy w należytym porządku i czystości, stosowania się do zarządzeń władz sanitarnych i porządkowych, przy czym sprzątanie przedmiotu dzierżawy w okresie od 15 czerwca do 15 września każdego roku winno odbywać się codziennie,

c) uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności uzyskania decyzji Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie na wykorzystanie pasa technicznego do celów innych niż ochronne, załączając do wniosku stosowne dokumentny (m.in. sposób posadowienia obiektów budowlanych, kompleksowe zagospodarowanie powierzchni dzierżawy, prawo do dysponowania terenem/niniejszą umowę, opłaty skarbowe),

d) przestrzegania obowiązującego zarządzenia porządkowego Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie w sprawie ochrony terenów pasa technicznego (w dniu ogłoszenia niniejszego przetargu obowiązuje zarządzenie porządkowe nr 1 Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie z dnia 17 czerwca 2015r. w sprawie ochrony terenów pasa technicznego (Dz.Urz.Woj. Zach. z dn. 22.06.2015r. poz. 2468),

e) przestrzegania zapisów Wytycznych Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie zagospodarowania plaż z dnia 23.04.2019r., znak GN-2.755.97.2019.ŁN,

f) przestrzegania dopuszczalnych norm hałasu w środowisku wynikających z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 112), oraz do pokrycia szkody, w sytuacji przekroczenia dopuszczalnych norm hałasu,

g) powstrzymywania się od wykorzystywania wydzierżawionego terenu na cele związane z działalnością rozrywkową, zakłócającą ciszę nocną w godzinach 22.00- 6.00 rano,

h) lokalizowania wszelkich obiektów i konstrukcji związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na plaży, o ile zapis miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nie mówi inaczej, w odległości min. 2 m od podstawy wydmy/klifu lub ogrodzenia oraz min. 10 m od linii wody celem zapewnienia swobodnej komunikacji wzdłuż brzegu,

i) lokalizowania obiektów i konstrukcji o charakterze sezonowym w okresie od dnia 1 maja każdego roku, z obowiązkiem demontażu do dnia 30 września każdego roku,

2. Zajęcie plaży dla potrzeb wykonywania działalności przez dzierżawcę nie może spowodować ograniczenia wolnej dla ruchu (w tym pojazdów ratunkowych) przestrzeni o szerokości min. 10m od linii wody.

3.Plaże są ogólnodostępne. Nie dopuszcza się przegradzania oraz wygradzania zamkniętych odcinków plaży, wtym również na potrzeby działalności gospodarczej.

4. Dzierżawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu, wyrządzone wydzierzawiającemu lub osobom trzecim na wydzierżawionym terenie. Dzierżawca ponosi odpowiedzialność za swoich pracowników przebywających na terenie przedmiotu dzierżawy i wyrządzone przez nich szkody.

5. Dzierżawca prowadzi działalność na własny koszt i ryzyko. Wydatki poniesione w związku z wykonywaniem obowiązków dzierżawcy, nie podlegają zwrotowi, ani zaliczeniu na poczet czynszu dzierżawnego.

6. Dzierżawca poza czynszem ponosi koszty wszelkich opłat związanych z dzierżawionym terenem w tym z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, dostarczanie prądu, wody, korzystanie z kanalizacji oraz inne powszechnie obowiązujące opłaty związane z posiadaniem i używaniem przedmiotu dzierżawy.

7. Dzierżawca nie może poddzierżawiać wydzierżawionego terenu osobom trzecim brz zgody wydzierzawiającego.

8. Po zakończeniu dzierżawy, Dzierżawca zobowiązany będzie opuścić i uprzątnąć wydzierżawiony teren i wydać Wydzierżawiającemu w stanie wolnym od praw i rzeczy.

9. DZIERŻAWCA będzie zobowiązany poddać się rygorowi egzekucji z art. 777 § 1 pkt 4 Kodeksu postępowania cywilnego, w wykonaniu zawartych w umowie dzierzawy zapisów dotyczących płatności czynszu i kar umownych do kwoty równiej wysokości czynszu dzierżawnego brutto za cały okres dzierżawy oraz wydania przedmiotu umowy dzierżawy.

10. Wzór umowy dzierżawy oraz wytyczne Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie zagospodarowania plaż z dnia 23.04.2019r., znak GN-2.755.97.2019.ŁN, satnowią załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.

11. Zgodnie z wytycznymi Wojewody Zachodniopomorskiego Gmina może zawierać umowy poddzierżawy z osobami trzecimi wyłącznie w drodze przetargu nieograniczonego.

Informacja dla osoby fizycznej uczestniczącej w postępowaniu przetargowym na wydzierżawienie nieruchomości

Urząd Miejski w Międzyzdrojach wypełniając obowiązek wynikający z art.12 w związku z art.13 ust. 1 oraz ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO, informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Burmistrz Międzyzdrojów, zsiedzibą wMiędzyzdrojach, przy ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje. Zadministratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail. um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.

Inspektor ochrony danych.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele i podstawy przetwarzania.

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia niniejszego przetargu oraz zawarcia i wykonania umowy dzierżawy. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z obsługą prawną i informatyczną administratora oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do współpracy, sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.

Okres przechowywania danych.

Pani/Pana dane osobowe będą gromadzone i przechowywane przez okres ściśle określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.

Sposób przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich

Prawa osób, których dane dotyczą.

Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania.


Linki do aktów prawa lokalnego


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Dyktafon

Data wytworzenia:
05 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Bartosz Semanycz

Data publikacji:
09 lut 2021, godz. 14:16

Osoba aktualizująca informacje

Bartosz Semanycz

Data aktualizacji:
09 lut 2021, godz. 14:16