Warning: Declaration of App\Main\Model\Nieruchomosc::getDane($params) should be compatible with App\Main\Model\Artykul::getDane($params, $all = NULL) in /home/bip_dev_bip3/bip3.alfatv.pl/App/Main/Model/Nieruchomosc.php on line 5
Przetarg ustny nieograniczony na wydzierżawienie terenu stanowiącego część działki nr 430/3 w obrębie nr 20. | BIP - Urząd Gminy Cewice
Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Cewice

Wyszukiwanie zaawansowane

Przetarg ustny nieograniczony na wydzierżawienie terenu stanowiącego część działki nr 430/3 w obrębie nr 20.

Dzierżawa Nieruchomość niezabudowana

Przeznaczenie: usługi sportu i rekreacji

Cena wywoławcza

63 000,00 PLN
cena za metr 420,00 zł

Wadium

20 000,00 PLN
  • Powierzchnia: 150 m2
  • Obręb: 20
  • Numer działki: 430/3
  • Księga wieczysta: KW Nr SZ1W/00045493/4
  • Tryb przetargu: Przetarg ustny nieograniczony

Opis nieruchomości

Teren o powierzchni 150m2, stanowiący część działki nr 430/3, obręb 20 miasta Międzyzdroje. Miejsce usytuowane po zachodniej stronie od zejścia F na plażę, na wysokości ul. Rybackiej, oznaczone numerem 5 na załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia. KW Nr SZ1W/00045493/4.


Położenie nieruchomości


Ogłoszenie przetargu

OGŁOSZENIE
Burmistrz Międzyzdrojów ogłasza na dzień 3 marca 2020 r. na godzinę 1000 przetarg ustny nieograniczony na wydzierżawienie wyznaczonych terenów na plaży w Międzyzdrojach.

Przetarg zostanie przeprowadzony wsali konferencyjnej usytuowanej na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach przy ulicy Książąt Pomorskich 5.

Do ustalonego w wyniku przetargu czynszu dzierżawnego doliczony zostanie należny podatek VAT w wysokości 23%.

95% rocznego czynszu ustalonego w wyniku przetargu przypada na miesiące lipiec i sierpień , na pozostałe miesiące przypada po 0,5 % rocznego czynszu.

Ustalony w wyniku niniejszego przetargu czynsz dzierżawny wraz z należnym podatkiem VAT będzie płatny w następujący sposób:

1) 20% czynszu dzierżawnego za cały okres dzierżawy płatne do dnia 30.04.2020r.
2) 80% czynszu dzierżawnego za rok 2020r. płatne do dnia 30.09.2020r.
3) 80% czynszu dzierżawnego za lata 2021 - 2026 oraz za okres 01.01.2027r. - 31.10.2027r. wraz z waloryzacją płatne do dnia 30.04. każdego roku.

Czynsz podlegał będzie waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen komunikatów Prezesa GUS corocznie poczynając od 2021r. towarów i usług konsumpcyjnych, publikowany w formie komunikatów Prezesa GUS corocznie poczynając od 2021r.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 28 lutego 2020 r. (włącznie) na rachunek bankowy Gminy Międzyzdroje PKO Bank Polski, NR KONTA 44 1020 4795 0000 9702 0416 4349, ze wskazaniem na dowodzie wpłaty osoby lub nazwy oferenta oraz przedmiotu dzierżawy (np.: nr pozycji w tabeli lub nr miejsca), którego dotyczy wadium.

Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Gminy Międzyzdroje.

Wadium osoby wygrywającej przetarg zalicza się na poczet czynszu dzierżawnego, płatnego do dnia 30.04.2020r.

Wadium wniesione przez pozostałych uczestników przetargu zostanie zwrócone na wskazany rachunek bankowy po zakończeniu przetargu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wadium ulega przepadkowi w sytuacji uchylenia się osoby wygrywającej przetarg od zawarcia umowy dzierżawy do dnia 13 marca 2020 r.

Warunkiem udziału w przetargu jest:

- przedłożenie komisji przetargowej dowodu wniesienia wadium,

- osobiste stawiennictwo w dniu przetargu z dowodem tożsamości lub reprezentowanie przez pełnomocnika na podstawie pełnomocnictwa sporządzonego notarialnie,

-osoby prawne zobowiązane są przedłożyć komisji przetargowej aktualny wypis zwłaściwego rejestru sądowego oraz stosowne pełnomocnictwa do reprezentowania.

Dodatkowym warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie oświadczenia, że:
- oferent zapoznał się z warunkami przetargu oraz klauzulą informacyjną (RODO) zawatą w niniejszym ogłoszeniu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, - oferent nie zalega z płatnościami wobec gminy.

Informacje dodatkowe:

1. Dzierżawca zobowiązany będzie do:

a) podpisania umowy dzierżawy do dnia 13 marca 2020r.

b) utrzymania przedmiotu dzierżawy w należytym porządku i czystości, stosowania się do zarządzeń władz sanitarnych i porządkowych, przy czym sprzątanie przedmiotu dzierżawy w okresie od 15 czerwca do 15 września każdego roku winno odbywać się codziennie,

c) uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności uzyskania decyzji Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie na wykorzystanie pasa technicznego do celów innych niż ochronne, załączając do wniosku stosowne dokumentny (m.in. sposób posadowienia obiektów budowlanych, kompleksowe zagospodarowanie powierzchni dzierżawy, prawo do dysponowania terenem/niniejszą umowę, opłaty skarbowe),

d) przestrzegania obowiązującego zarządzenia porządkowego Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie w sprawie ochrony terenów pasa technicznego (w dniu ogłoszenia niniejszego przetargu obowiązuje zarządzenie porządkowe nr 1 Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie z dnia 17 czerwca 2015r. w sprawie ochrony terenów pasa technicznego (Dz.Urz.Woj. Zach. z dn. 22.06.2015r. poz. 2468),

e) przestrzegania zapisów Wytycznych Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie zagospodarowania plaż z dnia 23.04.2019r., znak GN-2.755.97.2019.ŁN,

f) przestrzegania dopuszczalnych norm hałasu w środowisku wynikających z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (j.t. Dz. U. z 2014r. poz. 112), oraz do pokrycia szkody, w sytuacji przekroczenia dopuszczalnych norm hałasu,

g) powstrzymywania się od wykorzystywania wydzierżawionego terenu na cele związane z działalnością rozrywkową, zakłócającą ciszę nocną w godzinach 22.00- 6.00 rano,

h) lokalizowania wszelkich obiektów i konstrukcji związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na plaży, o ile zapis miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nie mówi inaczej, w odległości min. 2 m od podstawy wydmy/klifu lub ogrodzenia oraz min. 10 m od linii wody celem zapewnienia swobodnej komunikacji wzdłuż brzegu,

i) lokalizowania obiektów i konstrukcji o charakterze sezonowym w okresie od dnia 1 maja każdego roku, z obowiązkiem demontażu do dnia 30 września każdego roku,

2. Zajęcie plaży dla potrzeb wykonywania działalności przez dzierżawcę nie może spowodować ograniczenia wolnej dla ruchu (w tym pojazdów ratunkowych) przestrzeni o szerokości min. 10m od linii wody.

3.Plaże są ogólnodostępne. Nie dopuszcza się przegradzania oraz wygradzania zamkniętych odcinków plaży, wtym również na potrzeby działalności gospodarczej.

4. Dzierżawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu, wyrządzone wydzierzawiającemu lub osobom trzecim na wydzierżawionym terenie. Dzierżawca ponosi odpowiedzialność za swoich pracowników przebywających na terenie przedmiotu dzierżawy i wyrządzone przez nich szkody.

5. Dzierżawca prowadzi działalność na własny koszt i ryzyko. Wydatki poniesione w związku z wykonywaniem obowiązków dzierżawcy, nie podlegają zwrotowi, ani zaliczeniu na poczet czynszu dzierżawnego.

6. Dzierżawca poza czynszem ponosi koszty wszelkich opłat związanych z dzierżawionym terenem w tym z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, dostarczanie prądu, wody, korzystanie z kanalizacji oraz inne powszechnie obowiązujące opłaty związane z posiadaniem i używaniem przedmiotu dzierżawy.

7. Dzierżawca nie może poddzierżawiać wydzierżawionego terenu osobom trzecim brz zgody wydzierzawiającego.

8. Po zakończeniu dzierżawy, Dzierżawca zobowiązany będzie opuścić i uprzątnąć wydzierżawiony teren i wydać Wydzierżawiającemu w stanie wolnym od praw i rzeczy.

9. DZIERŻAWCA będzie zobowiązany poddać się rygorowi egzekucji z art. 777 § 1 pkt 4 Kodeksu postępowania cywilnego, w wykonaniu zawartych w umowie dzierzawy zapisów dotyczących płatności czynszu i kar umownych do kwoty równiej wysokości czynszu dzierżawnego brutto za cały okres dzierżawy oraz wydania przedmiotu umowy dzierżawy.

10. Wzór umowy dzierżawy oraz wytyczne Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie zagospodarowania plaż z dnia 23.04.2019r., znak GN-2.755.97.2019.ŁN, są dostępne do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego, pokój nr 18.

11. Zgodnie z wytycznymi Wojewody Zachodniopomorskiego Gmina może zawierać umowy poddzierżawy z osobami trzecimi wyłącznie w drodze przetargu nieograniczonego.

Informacja dla osoby fizycznej uczestniczącej w postępowaniu przetargowym na wydzierżawienie nieruchomości.

Urząd Miejski w Międzyzdrojach wypełniając obowiązek wynikający z art.12 w związku z art.13 ust. 1 oraz ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO, informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Burmistrz Międzyzdrojów, zsiedzibą wMiędzyzdrojach, przy ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje. Zadministratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail. um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.

Inspektor ochrony danych.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele i podstawy przetwarzania.

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia niniejszego przetargu oraz zawarcia i wykonania umowy dzierżawy. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne świadczące usługi związane z obsługą prawną i informatyczną administratora oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do współpracy, sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.

Okres przechowywania danych.

Pani/Pana dane osobowe będą gromadzone i przechowywane przez okres ściśle określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.

Sposób przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przekazywane do państw trzecich

Prawa osób, których dane dotyczą.

Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,

c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym niezbędnym dla zrealizowania celu przetwarzania.


Linki do aktów prawa lokalnego


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
20 02 2020 13 15 58 zarzadzenie nr 39 ri 2020 (PDF, 508.55Kb) 2021-02-09 15:21:24 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jan Kowalski

Data wytworzenia:
07 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Bartosz Semanycz

Data publikacji:
09 lut 2021, godz. 15:21

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
17 maj 2021, godz. 09:23